ILOCAMP 2017 (lato)

Lista uczestników 2017 (lato)

Udostępniamy listę uczestników zakwalifikowanych na XV obóz ILOCAMP. 

Ze względów formalnych w tej edycji ILOCAMPA są dwa równoległe obozy informatyczne. Zamieszczona lista zawiera jedynie nazwiska osób zakwalifikowanych na obóz, które nie są objęte projektem "Droga do Podlaskiej Doliny Krzemowej".

Załączniki:
Pobierz plik (lista-ilocamp-2017-lato.pdf)lista uczestników492 kB

Wszystkie osoby niezakwalifikowane, które zapłaciły zaliczkę, otrzymają zwrot na konto w przeciągu miesiąca.

Osoby, które zapłaciły przekazem pocztowym, prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejestracja ILOCAMP 2017 (lato)

Kolejny, XV obóz informatyczny ILOCAMP (edycja letnia) odbędzie się w dniach 24.09 - 29.09.2017 r.

Uczniów przygotowujących się do konkursów programistycznych oraz do Olimpiady Informatycznej zapraszamy do centrum szkoleniowo - wypoczynkowego Proserwy i hotelu Albatros w Serwach, k. Augustowa. Zajęcia, jak co roku prowadzi prof. Ireneusz Bujnowski wraz ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego - byłymi laureatami i finalistami Olimpiady Informatycznej w składzie: Maciej Hołubowicz, Mateusz Radecki, Franciszek Budrowski, Karol Waszczuk, Mateusz Chołołowicz, Rafał Maj, Bartosz Pieszko oraz Przemysław Jakub Kozłowski jako główny techniczny.

osrodek  nowe_galeria  IMG 9017

W ramach obozu naukowego zapewniamy:

  • całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), 
  • zakwaterowanie w budynku hotelowym w pokojach 2, 3, 4 - osobowych, 
  • opiekę wychowawczą i merytoryczną, 
  • zadania do rozwiązywania w 3 grupach zaawansowania z informatyki: podstawowym, średnio-zaawansowanym i olimpijskim oraz omówienie tych zadań, 
  • codzienne wykłady
  • dostęp do sieci lokalnej (komputer- laptop przywozimy we własnym zakresie).

Całkowity koszt obozu 700 zł. 
(uczestnik dojeżdża na miejsce obozu na koszt własny)

Kolejne etapy kwalifikacji na obóz (decyduje kolejność zgłoszeń):

  1. Wysłanie e-mailowego zgłoszenia na obóz (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). W zgłoszeniu należy podać:
    • imię i nazwisko,
    • PESEL,
    • nazwę szkoły i miasto, klasa,
    • orientacyjną grupę zaawansowania: początkująca, średnio-zaawansowana lub olimpijska (grupę będzie można zmienić),
    • telefon kontaktowy.
  2. Do dnia 10.09.2017 wpłacenie zaliczki 100 zł na konto bankowe: 
    • Podlaskie Stowarzyszenie na Rzecz Uzdolnionych 
      Brukowa 2, 15-950 Białystok 
      09 1240 1154 1111 0010 1574 6033
    • wysłanie potwierdzenia/skanu przelewu zaliczki na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 10.09.2017,
    • w przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń, osobom niezakwalfikowanym (tym które zgłosiły się za późno), zaliczka jest zwracana.
  3. Do dnia 15.09.2017 ukaże się lista osób zakwalifikowanych na obóz.
  4. Do dnia 23.09.2017 wpłacenie pozostałej kwoty 600 zł na konto Podlaskiego Stowarzyszenia na Rzecz Uzdolnionych
    • Przywiezienie ze sobą potwierdzenia/skanu przelewu na obóz
  5. 24.09.2017 - początek obozu naukowego g. 13:00 (obiad).
  6. Dostarczenie wypełnionej i podpisanej karty uczestnika (osoby zamieszkałe poza Białymstokiem proszone są o przywiezienie wypełnionej karty ze sobą!):

  1. 29.09.2017 - zakończenie obozu naukowego 13:00 (po śniadaniu i rozdaniu dyplomów).

Przed obozem zachęcamy do treningu (jak również w celu wybrania odpowiedniej grupy zaawansowania) na zadaniach z poprzednich obozów, które dostępne są w serwisie MAIN. 
Zadania z roku: 2010 i 2011.

poko  Obraz_003  Sala_konferencyjna

Wszelkie pytania prosimy kierować drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub telefonicznie:
Iwona Bujnowska (kierownik organizacyjny obozu)
kom. 510 232 338