Lista uczestników 2016 (lato)

Udostępniamy listę uczestników zakwalifikowanych na XIII obóz ILOCAMP: lista uczestników

Sponsor

bank logo

Miło nam poinformować, że głównym sponsorem wrześniowego obozu 2016 był Bank Millennium.

Zakończenie rejestracji

Rejestracja zostanie zakończona 14.09.2016 r. o godzinie 23:59. Prosimy do tego czasu wysłać zgłoszenia oraz dowód wpłaty zaliczki drogą mailową.

Rejestracja ILOCAMP 2016 (lato)

Milo nam poinformować, że kolejny XIII obóz informatyczny ILOCAMP (edycja letnia) odbędzie się w dniach 25.09 - 30.09.2016 r.

Uczniów przygotowujących się do Olimpiady Informatycznej (oraz tych, którzy dopiero zaczynają programować) zapraszamy do centrum szkoleniowo - wypoczynkowego Proserwy i hotelu Albatros w Serwach, k. Augustowa. Zajęcia, jak co roku prowadzi prof. Ireneusz Bujnowski wraz ze studentami Uniwersytetu Warszawskiego - byłymi laureatami Olimpiady Informatycznej w składzie: Mateusz Puczel, Przemysław Jakub Kozłowski, Maciej Hołubowicz, Mateusz Chołołowicz, Anna Białokozowicz, Karol Waszczuk.

osrodek  nowe_galeria  IMG 9017

W ramach obozu naukowego zapewniamy:

  • całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), 
  • zakwaterowanie w budynku hotelowym w pokojach 2, 3, 4 - osobowych, 
  • opiekę wychowawczą i merytoryczną, 
  • zadania do rozwiązywania w 3 grupach zaawansowania z informatyki: podstawowym, średnio-zaawansowanym i olimpijskim oraz omówienie tych zadań, 
  • atrakcyjne nagrody dla najlepszych uczestników obozu,
  • dostęp do sieci lokalnej (komputer przywozimy we własnym zakresie).

Całkowity koszt obozu 585 zł. 
(uczestnik dojeżdża na miejsce obozu na koszt własny)

Kolejne etapy kwalifikacji na obóz (decyduje kolejność zgłoszeń):

  1. Wysłanie e-mailowego zgłoszenia na obóz (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). W zgłoszeniu należy podać:
    - imię i nazwisko,
    - pesel,
    - nazwę szkoły i miasto, klasa,
    - grupę zaawansowania: początkująca, średnio-zaawansowana lub olimpijska (grupę będzie można zmienić),
    - telefon kontaktowy.
  2. Do dnia 14.09 wpłacenie zaliczki 100 zł na konto bankowe: 
    Podlaskie Stowarzyszenie na Rzecz Uzdolnionych 
    ul. Brukowa 2, 15-950, Białystok 
    09 1240 1154 1111 0010 1574 6033 
    i wysłanie potwierdzenia/skanu przelewu na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Do dnia 18.09 ukaże się lista osób zakwalifikowanych na obóz.
  4. Do dnia 23.09 wpłacenie pozostałej kwoty 485 zł na konto Podlaskiego Stowarzyszenia i wysłanie potwierdzenia/skanu przelewu na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. 25.09 - początek obozu naukowego g. 13:00 (obiad).
  6. Dostarczenie wypełnionej i podpisanej karty uczestnika (karta uczestnika).
  7. 30.09 - zakończenie obozu naukowego g. 13:00 (po śniadaniu i rozdaniu nagród).

Przed obozem zachęcamy do treningu (jak równiez w celu wybrania odpowiedniej grupy zaawansowania) na zadaniach z poprzednich obozów, które dostępne są w serwisie MAIN. 
Zadania z roku: 2010 i 2011.

 

poko  Obraz_003  Sala_konferencyjna

Wszelkie pytania prosimy kierować drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub telefonicznie:
Iwona Bujnowska (kierownik organizacyjny obozu)
kom. 510 232 338